
r/3arkny

▲ 1 r/3arkny
هو انا هفضل متبند كتير ، ايه البضان ده و الصبين ماتوا كده ليه ، يعني انا امشي الاقيكم موتوا الصب ، يعني مش كنت عاملكم جو بالخناقات ي عالم فاضيه من جوه
reddit.comu/Why_787 — 15 hours ago
▲ 2 r/3arkny
سقفولها ي يحبايب قلبي عشان بندتني من الصب 🥹🥹🥰😘
reddit.comu/tyrion_7_lannister — 3 days ago
▲ 3 r/3arkny
عندي اقتراح كمود لتطوير الصب..نجيب يوني ووات ذا فاك نعلقهم ونتدرب عليهم زي اكياس الملاكمة
u/Denameet — 3 days ago
▲ 4 r/3arkny
كل م بشوف اكونت زهقت من بفتكر كل الحاجات الى زهقان منها بجد
reddit.comu/tyrion_7_lannister — 3 days ago
▲ 3 r/3arkny
مفيش واحده عايزه تيجي نرغي . انا مستمع جيد بس قبل م تبعتي ابعتي صورتك الاول عشان لو وحشه مش. هسمعك
reddit.comu/tyrion_7_lannister — 3 days ago
▲ 2 r/3arkny
المفروض تعملوا ٣ ايام حداد على روحي لحد م ارجع
reddit.comu/tyrion_7_lannister — 3 days ago
▲ 2 r/3arkny
ف نفس اليوم ده السنه الى فاتت و نفس الوقت تقريبا كنت خارج من امتحان العربي فاقد الامل ف كل شيء بسبب الى عملته ف الوقت و نزلت آيه فرحين بما آتاهم الله و شبه عدت على خير
مش عارف ليه كل م بتعك معايا جامد بنزل الآيه دي و بيطلع شكي ف محله
u/tyrion_7_lannister — 3 days ago
▲ 3 r/3arkny
اظن دي جمله ممكن تعرفك السبب ورا جميع افعالى ف متجيش تقولي انت مريض و اتعالج على اساس اني هزعل بقى وكده، رأيك فيا انت عارف هتحطه فين
u/tyrion_7_lannister — 3 days ago