r/3arkny

▲ 1 r/3arkny

هو انا هفضل متبند كتير ، ايه البضان ده و الصبين ماتوا كده ليه ، يعني انا امشي الاقيكم موتوا الصب ، يعني مش كنت عاملكم جو بالخناقات ي عالم فاضيه من جوه

reddit.com
u/Why_787 — 15 hours ago
▲ 1 r/3arkny

يعم قواعد ايه الى خالفتها انا

البوست ملحقش ينزل حتى

u/Why_787 — 15 hours ago
▲ 1 r/3arkny

خخخخخ يعم يعم حلو عني بقى هو البوت ماسكني انا بس ولا ايه طيب

u/Why_787 — 15 hours ago
▲ 3 r/3arkny

عندي اقتراح كمود لتطوير الصب..نجيب يوني ووات ذا فاك نعلقهم ونتدرب عليهم زي اكياس الملاكمة

u/Denameet — 3 days ago
▲ 3 r/3arkny

مفيش واحده عايزه تيجي نرغي . انا مستمع جيد بس قبل م تبعتي ابعتي صورتك الاول عشان لو وحشه مش. هسمعك

reddit.com
u/tyrion_7_lannister — 3 days ago
▲ 2 r/3arkny

ف نفس اليوم ده السنه الى فاتت و نفس الوقت تقريبا كنت خارج من امتحان العربي فاقد الامل ف كل شيء بسبب الى عملته ف الوقت و نزلت آيه فرحين بما آتاهم الله و شبه عدت على خير

مش عارف ليه كل م بتعك معايا جامد بنزل الآيه دي و بيطلع شكي ف محله

reddit.com
u/tyrion_7_lannister — 3 days ago
▲ 3 r/3arkny

اظن دي جمله ممكن تعرفك السبب ورا جميع افعالى ف متجيش تقولي انت مريض و اتعالج على اساس اني هزعل بقى وكده، رأيك فيا انت عارف هتحطه فين

u/tyrion_7_lannister — 3 days ago