▲ 2 r/3arkny

روحت اتخانقت مع الشيخ و جيت كالعاده يعني و كالعادة بردو طلعني عيل علق مبفهمش

reddit.com
u/Why_787 — 10 hours ago
▲ 3 r/3arkny

اوف سعدني منزل حلقه عن قيس هبقى اشوفها بليل ، عامة هو الى كان قايل البيت ده و اكيد هيذكره يعني ف الحلقه

u/Why_787 — 13 hours ago
▲ 1 r/3arkny

انا بقول تشيلو البوت ده عشان بجد هو مش سايبني ف حالي

reddit.com
u/Why_787 — 15 hours ago
▲ 2 r/3arkny

مروحتش للشيخ بقالي كتير والله عايز اروحله ، يااه بقالي مثلا بتاع اربع أشهر زمانه زعل ، يارب منامش عشان اعرف اروحله النهارده

reddit.com
u/Why_787 — 15 hours ago
▲ 1 r/3arkny

خخخخخ يعم يعم حلو عني بقى هو البوت ماسكني انا بس ولا ايه طيب

u/Why_787 — 16 hours ago
▲ 1 r/3arkny

يعم قواعد ايه الى خالفتها انا

البوست ملحقش ينزل حتى

u/Why_787 — 16 hours ago
▲ 1 r/3arkny

هو انا هفضل متبند كتير ، ايه البضان ده و الصبين ماتوا كده ليه ، يعني انا امشي الاقيكم موتوا الصب ، يعني مش كنت عاملكم جو بالخناقات ي عالم فاضيه من جوه

reddit.com
u/Why_787 — 16 hours ago

احا نزلتها ستوري ونسيت اعمل ل امي هايد

u/Why_787 — 30 days ago

ف حد ماشي يوزع على الكل ابفوت نفسي ابوسه من بوقه والله

يارب م يطلع راجل ، او يطلع مش مهم عادي يعني

reddit.com
u/Why_787 — 30 days ago

العيد الى فات دخلت ف نقاش دام اكتر من ساعتين مع خالي و كان هيوصل اننا نكفر بعض لولا ان العائله اتدخلت و سكتونا

اتمنى العيد ده يمشي تمام .

reddit.com
u/Why_787 — 30 days ago

ايه كم البوستات دي ده انا يدوب شوفت فيديوهين تيكتوك الاقي كل ده نزل ، م الصب كان ميت الصبح بينزل بوست كل ساعه

reddit.com
u/Why_787 — 30 days ago

!

لكن اظروفكـ غريبه ، وناا وناا وناا كان ودي نلقي ، بـي حياتي تشرقي ، متل نجمه تبرقي ، لاكن اظروفكـ غــريــبـه ، لاكن اظروفكـ غــريــبـه

reddit.com
u/Why_787 — 30 days ago

طلب غريب من بتوعك ي امي دول كمان وهبقى عاق الوالدين خدي بالك بقى

يعني انتِ شايفه اني لازم افضي المكتبه و افرزها و ألمعها من جوه عشان تبقى نضيفه طب مش وقته . وليه انضف سلوك المشتركات هما اشتكولك من حاجه ، وتلاجه مايه ايه الى تتفكل عشان تتنضف من البكتيريا هي البكتيريا مبتجيش غير مع موسم العيد

reddit.com
u/Why_787 — 30 days ago

يارب ارزقنا ب بچامتين تلاته ولا حاجه

قاعد مستني اهه

u/Why_787 — 30 days ago

زوجونا

يعني لو كان معايا مراتي دلوقتى يااه ، مكنتش هعمل حاجه بس ياااه . اكيد كنت هحس بالعيد اكتر من كده

reddit.com
u/Why_787 — 30 days ago

بالمناسبه يعني

الله لا يوفق الى كان ورا حرق كتب ابن رشد ، شويه عيال خُبث والله

u/Why_787 — 30 days ago

انا مبقتش احس بأي عيد مش عارف ليه . يعني مش حاسس نهائي ان بكره العيد خالص

حتى يوم العيد بصلي و برجع اعيد على قرايبي اول يوم وخلاص كده العيد بالنسبالي خلص ، يعني ايه الفعاليات الى ممكن تتعمل ف العيد الا اني اخرج لاني مبحبش زحمه العيد نهائي

reddit.com
u/Why_787 — 30 days ago

السُنَّه انك تمسك عن الاكل و الشرب لحد بعد الصلاة

النبي كان بيعملها و انه بيمسك عن الاكل كأنه صايم من الفجر لحد بعد م يرجع من صلاه العيد و الهدف منها ان يكون اول حاجه تاكلها هي من الاضحيه لو كنت مضحي او من اكل البيت عادي ، و هي سنه يعني ف لو مش عايز تعملها متعملهاش وفيها حديثين ، «كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ لَا يَخْرُجُ يَوْمَ الْفِطْرِ حَتَّى يَطْعَمَ، وَلَا يَطْعَمُ يَوْمَ الْأَضْحَى حَتَّى يُصَلِّيَ» . وفي رواية تانيه للإمام أحمد زيادة توضح ماذا يأكل بعد الصلاة:

«وَلَا يَأْكُلُ يَوْمَ الْأَضْحَى حَتَّى يَرْجِعَ فَيَأْكُلَ مِنْ أُضْحِيَّتِهِ»

reddit.com
u/Why_787 — 30 days ago