▲ 2 r/3arkny

Roast الديناميت (اللي هو انا يعني)

u/Denameet — 1 day ago
▲ 3 r/3arkny

عندي اقتراح كمود لتطوير الصب..نجيب يوني ووات ذا فاك نعلقهم ونتدرب عليهم زي اكياس الملاكمة

u/Denameet — 3 days ago

انا استوعبت اننا بنقعد نتريق على الفلاحين وهما بيشوفو خضرة واحنا لا

u/Denameet — 3 days ago

نفسي اعرف مين المحترم القدوة الملك ابن الناس الجدع الاصيل اللي بيعمل اب فوت اول ما البوست ينزل حتى من غير ما يلحق يقرا

reddit.com
u/Denameet — 4 days ago

عمري في حياتي ما وصلت لكدة مش عارف اذاكر في ليلة الامتحان..اللهم برايم 3 اعدادي

reddit.com
u/Denameet — 5 days ago

خخخخ انا بتعرض لحملة ممنهجة لتشويه سمعتي

u/Denameet — 5 days ago
▲ 3 r/3arkny

خخخخخ انا تايلر دردن بتاع الصب يا شوية ***🤬🤬🤬

u/Denameet — 6 days ago
▲ 3 r/3arkny

انتو من غيري ولا حاجة يا شوية حشرات انتو..الصب ده كله بتاعي

reddit.com
u/Denameet — 6 days ago
▲ 3 r/3arkny

ريسبكت ازاي يا شوية مودز اغبية😡😡😡

u/Denameet — 6 days ago
▲ 3 r/3arkny

اطالب بجعلي مود في الصب بسبب العجز الموجود بدل مانتو ملكوش لازمة كدة

reddit.com
u/Denameet — 6 days ago