

▲ 3 r/3arkny
عندي اقتراح كمود لتطوير الصب..نجيب يوني ووات ذا فاك نعلقهم ونتدرب عليهم زي اكياس الملاكمة
u/Denameet — 3 days ago
▲ 14 r/EgyFreedom
انا استوعبت اننا بنقعد نتريق على الفلاحين وهما بيشوفو خضرة واحنا لا
u/Denameet — 3 days ago
▲ 15 r/EgyFreedom
نفسي اعرف مين المحترم القدوة الملك ابن الناس الجدع الاصيل اللي بيعمل اب فوت اول ما البوست ينزل حتى من غير ما يلحق يقرا
reddit.comu/Denameet — 4 days ago
▲ 4 r/EgyStudents
عمري في حياتي ما وصلت لكدة مش عارف اذاكر في ليلة الامتحان..اللهم برايم 3 اعدادي
reddit.comu/Denameet — 5 days ago
▲ 3 r/3arkny
انتو من غيري ولا حاجة يا شوية حشرات انتو..الصب ده كله بتاعي
reddit.comu/Denameet — 6 days ago
▲ 3 r/3arkny
اطالب بجعلي مود في الصب بسبب العجز الموجود بدل مانتو ملكوش لازمة كدة
reddit.comu/Denameet — 6 days ago