▲ 4 r/EgyFreedom
اتبضنت
بكره العيال اللى جاية تنظر على ابونا فى وقت الفرحة او الحزن، يعني ليه يا مبعر شايف الناس فرحانة علشان انجاز محصلش وقت جدودك حتى لو انجاز كروي تبين انك ميتين ام مختلف و فاجر فشخ و تنكد على الناس و تقول استفدنا ايه و تشجيع مبالغ فيه
مش بتكلم على حد هنا فى الصاب بس بفضفض لاني اتبضنت من واحد على صاب كايرو
u/UnEthicalDouglas — 3 days ago